woensdag 29 mei 2013

Doe mij maar een smoothie.


Zonder toetje kan ik gewoon echt niet.
Op de één of andere manier heb ik na iets hartigs zo erg de behoefte aan zoet!
Nu ik als vele andere meiden met mij aan een (poging tot) gezonder leven ben begonnen wilde ik ook af van alle ‘’slechte toetjes’’ die ik naar binnen stopte.
Ik ruil al die verschillende soorten ijs en chocolade vla met slagroom in voor jawel .. de smoothie!





Een smoothie heb je zo gemaakt.
Je kan zelf precies erin gooien wat jij lekker vind (probeer het wel zo gezond mogelijk te houden hè!).
En je kan natuurlijk ook op gevoel beslissen hoeveel je van iets nodig zal zijn.

Hierbij laat ik jullie zien welke vruchten en yoghurt ik er op dit moment er het meeste in gooi: 


Griekse yoghurt, kiwi, sinaasappel(sap) & banaan. 

Nog even in het kort hoe de bovenstaande gebruikte producten in een smoothie omtover:
  • De kiwi en banaan gaan in stukjes. 
  • De sinaasappel pers ik uit. 
  • De yoghurt , het sinaasappelsap en het gesneden fruit gooi ik in een beker of blender. 
  • Alles door elkaar mixen met een staafmixer of blender. 
  • Het eindresultaat in een glas of beker schenken .
  • Klaar!? Drinken maar!

Gooi er vooral in wat jij lekker vind en ik wens je veel smoothie-drink-plezier!
Liefs, Colleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.